جمع کردن چیزها خیلی آسان نیست، درست است؟ هدایا، وسایل احساسی،بسته بندی وسایل، لباسهایی که بعد از کاهش وزن کودک دوباره به تن میشوند، اسباببازیهایی که میتوانید به محض اینکه دوستان تصمیم به بچهدار شدن گرفتند، به آنها بدهید.
همچنین واقعاً آسان نیست فراموش کنید که همه آن چیزها را در جعبه گذاشته و در گاراژ برای “روزی” رها کرده اید.
خوب، حالا شما در حال اسباب کشی هستید، و حدس بزنید چیست؟ وقت آن است که فقط آن چیزها را رها کنید. این قسمت نه چندان آسان است.
امروز وانت بار تهران در مورد چرایی، چیستی و چگونگی خلاص شدن از شر همه چیزهای غیر ضروری صحبت خواهیم کرد تا بتوانید از نو در خانه جدید خود شروع کنید. و ما آن را تا حد امکان بدون درد انجام خواهیم داد.
چرا باید قبل از ورود شرکت جابجایی از شر چیزهای غیر ضروری خلاص شوید؟
دلایل منطقی زیادی وجود دارد که قبل از جابجایی وسایلی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید دور انداخته یا به آنها بدهید. چیزی که بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد پول است.
مواقعی هست که خانه شما پر از لوازم بدون استفاده باشد باشد و این میتواند بر استرس جمع کردن همه چیز و استرس هنگام اسباب کشی بیفزاید. خوشبختانه، مجبور نیستید همه چیز را در حالی که آماده جابه جایی میشوید جمع کنید.
هزینه جابجایی
نقل مکان به خانه جدید برای شما هزینه دارد. به طور کلی بسته به اندازه خانه و فاصله جابجایی خرج خواهید کرد.
مقداری از درآمدتان را پس انداز کنید. فقط منطقی است که در حین جمع کردن وسایل خود نگاهی بیندازید و تصمیم بگیرید چه چیزی ارزش نگهداری و چه چیزی ارزش اهدا/دور انداختن/فروش را دارد. طبیعی است که وسایل کمتر، هزینه کمتری داشته باشد.
وسایلتان را روی هم جمع کنید، سازماندهی کنید، اقلام را به صورت «پرتاب» جدا کنید (بله، آن سطل سیمهای HDMI، کابلها و سیمها هرگز استفاده نمیشود)، «حفظ “، “فروش” و “اهدا” یکی از راه های پیش روی شماست .
مقداری درآمد کسب کنید! حالا که داریم صحبت می کنیم – لازم نیست کمک مالی کنید، می توانید هم بفروشید! مانند فروش گاراژ بزرگ فکر کنید، یا از برنامههای بسیار عالی که به شما امکان میدهند به سرعت از شر چیزهای خود خلاص شوید، مانند دیوار استفاده کنید.
مقداری انرژی ذخیره کنید. همچنین، تمام فضایی را که در وسیله نقلیه در حال حرکت صرفهجویی میکنید، و همچنین زمانی را که نابخردانه برای چیزهایی که نیاز ندارید استفاده میکنید، در نظر بگیرید. نیازی نیست آن وسایل غیر ضروری را جعبه کنید، آنها را حمل کنید و آنها را داخل یک ون برای خود فشار دهید. آنها می گویند زمان پول است، پس آن را برای چیزهایی که نیاز ندارید هدر ندهید.
اما پس از این همه بحث پول، که بسیار عملی است، اجازه دهید برای یک لحظه در مورد این واقعیت ثابت شده صحبت کنیم که درهم و برهمی باعث استرس می شود. برای شروع زندگی خود در فضای جدید به آن نیاز ندارید، پس آن را با خود نیاورید.
شماره تماس وانت بار تلفنی مرزداران با 20 درصد تخفیف ویژه :
بیشتر بخوانید:
آنچه که باید قبل از حرکت از شر آن خلاص شوید
اکنون که می دانید چرا ایده خوبی است (به نظر من، یک ایده عالی) خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری خود هنگام حرکت، بیایید در مورد آنچه که باید رها کنید صحبت کنیم.
ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما زمان آن رسیده است که واقعاً روی تقسیم و غلبه تمرکز کنید و این کار را با جدا کردن آیتم ها به دسته ها و انجام این کار اتاق به اتاق شروع کنید. بیایید تجزیه کنیم که چگونه باید پیش برود:
- از اتاق ها با بیشترین چیزها شروع کنید.
- از بزرگترین چیزهای خود (مبلمان، فرش، آثار هنری، تلویزیون) تا کوچکترین (شمعدان، عکسهای قابدار، لوازم کوچک) را مرتب کنید و هر مورد را در دستههایی که طراحی کردهاید (نگه دارید، اهدا کنید، بفروشید؟)، در صورت وجود، قرار دهید. از یک یادداشت چسبنده برای نشان دادن دسته آن استفاده کنید.
- وقتی صحبت از چیزهایی می شود که مطمئن نیستید باید انجام دهید، چند سوال از خود بپرسید:
آیا استفاده از آن منسوخ شده است، آیا در 6 ماه گذشته از آن استفاده کرده ام، آیا آن را بیشتر کرده است، آیا واقعاً این را دوست دارم، آیا یکی دارم؟ آیا این در وضعیت مناسب کار می کند / آیا من هرگز این را تعمیر خواهم کرد؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا خیر.
چگونه قبل از حرکت از شر چیزهای غیر ضروری خود خلاص شوید
بسیار خوب، آفرین، شما همه چیز را مرتب کرده اید و آماده اید که از شر همه چیزهایی که دیگر نمی خواهید خلاص شوید.
چگونه می خواهید آن را انجام دهید؟ خوب، از آنجایی که حس خوبی برای طبقه بندی سطل زباله، اهدا و فروش داشتید، شروع خوبی دارید.
- آن را به صورت آنلاین یا از طریق برنامه های خود بفروشید. بسته به میزانی که میخواهید بفروشید (و نگاه کنید تا ببینید دیگران چقدر اقلام قابل مقایسه را میفروشند)، این ممکن است یک گزینه عالی برای شما باشد.
این سریع و آسان است، در بیشتر موارد می توانید از تلفن خود برای گرفتن عکس استفاده کنید و بدون هیچ زحمتی راه اندازی می شوید. اطمینان حاصل کنید که اقلامی که می خواهید بفروشید تمیز هستند و کار می کنند، صادق باشید و مطابق با آن قیمت گذاری کنید.
- هدیه بده. این یکی بسیار آسان است – آن را به دوستان، خانواده خود بدهید، یا آن را به یک موسسه خیریه که به آن اعتقاد دارید اهدا کنید. اگر نگران هستید که چیزهای خود را به موسسه خیریه ای که می خواهید تبدیل کنید، برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، Charity Watch را بررسی کنید. .
- آن را دور بیندازید. ممکن است خلاص شدن از شر برخی از چیزهای خود به این روش سخت باشد، اما اگر شکسته، خطرناک یا غیرقابل استفاده باشد برای کسی خوب نیست، بنابراین دور انداختن آن یک حرکت هوشمندانه است. بازیافت را در اینجا نیز در نظر داشته باشید.
و اگر در این مدت سؤال یا نظری دارید، خوشحالیم که به شما کمک کنیم تا بهترین تجربه حمل و نقل ممکن را داشته باشید، بنابراین با ما تماس بگیرید.