روز اسباب مشی نزدیک است، شما و هم اتاقی هایتان بسیار هیجانزده هستید. شروع یک فصل تازه در یک مکان جدید همیشه خوب است و وقتی با افرادی که دوستشان دارید جا بجا می شوید حتی بهتر می شود. البته، حرکت با افراد دیگر به معنای وسایل اسباب کشی بیشتر است.
مواردی وجود دارد که باید با دیگران در نظر بگیرید که اگر به تنهایی انجام میدادید، آنها را رعایت نمیکردید. وانت بار تهران نکاتی را برای جابهجایی با هم اتاقیها گردآوری کردهایم، تا بتوانید به همان اندازه دوستانه وارد شوید.
شماره تماس وانت بار تهران با 20 درصد تخفیف ویژه :
بررسی کردن وسایل
در این راه چیزهای زیادی برای مراقبت وجود خواهد داشت و به راحتی می توان فرضیاتی را مطرح کرد. با عدم ورود، ممکن است فرض کنید که هم اتاقی شما مراقب تکه ها و قطعات است. بهتر است چیزی را به شانس واگذار نکنید.
مطمئن شوید که به طور منظم با یکدیگر چک می کنید، بنابراین مشخص است که چه کسی از چه چیزی مراقبت می کند. اگر در برنامه های مختلف هستید، مطمئن شوید که از طریق تلفن یا پیامک از آن مراقبت کنید – فقط مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید. بررسی کنید تا ببینید چه کسی صورتحساب ها را لغو می کند، تعمیرات را برنامه ریزی می کند یا جابجایی ها را استخدام می کند.
به خودتان زمان بدهید
جابجایی از محل خود به ناچار بیش از حد انتظار طول می کشد. بین بسته بندی، تمیز کردن، تعمیر و باز کردن بسته بندی، می تواند یک فرآیند زمان بر باشد. مطمئن شوید که به خودتان زمان کافی می دهید تا در هیچ یک از آن ها عجله نکنید. برنامه ریزی کلیدی است.
برای چمدان بندی وقت بگذارید، از جمله مرتب کردن وسایلتان و خلاص شدن از شر چیزهایی که نمی خواهید. هر چه زمان بیشتری به خود اختصاص دهید، می توانید در مرتب سازی و کوچک سازی دقت بیشتری داشته باشید.
این همچنین باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود که زمان بسته بندی، جابجایی و باز کردن بسته ها فرا می رسد. اگر می توانید به آن کمک کنید، سعی کنید برخی از همپوشانی ها را در اجاره نامه های خود هماهنگ کنید تا بتوانید بدون عجله از تمیز کردن و بستن خانه قبلی خود مراقبت کنید.
چک کردن قبض ها
بسیاری از ارائه دهندگان خدمات شهری قبل از قطع سرویس نیاز به اخطار یک ماهه دارند، بنابراین این را در نظر داشته باشید. تصمیم بگیرید که چه کسی با شرکت های خدمات برقی چک می کند و به آنها هشدار می دهد و فاکتورهای نهایی را جمع آوری می کند.
بدانید که در صورت قطع خدمات در حین قرارداد، ممکن است هزینه کنسلی نیز داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که بر سر تعهدات مالی توافق دارید. آخرین چیزی که نیاز دارید بحث یا اختلاف نظر در مورد پرداخت است.
لیستی از وسایل خود تهیه کنید
هنگامی که درباره برنامههای حرکت خود بحث و گفتگو کردید، خوب است فهرستهای واضحی در مورد اینکه چه کسی چه چیزی را پوشش میدهد، تهیه کنید. تاریخ هایی را برای زمانی که این اتفاقات باید بیفتد اضافه کنید تا چیزی در این اختلاط گم نشود.
چه کسی قبض ها را لغو می کند؟ وسایل نقلیه را جمع کنید؟ شرکت حمل و نقل را هماهنگ کنید؟ همه اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید با هم اتاقی (ها) خود شفاف سازی کنید. فهرست را در جایی مرکزی قرار دهید – مثل یخچال – و اجازه دهید همه کارهایی را که انجام دادهاند، قطع کنند تا مشخص شود اوضاع کجاست.
پیشنهادی: 5 توانایی ضروری برای اسباب کشی
جدا کردن وسایل
فرقی نمیکند با هم حرکت کنید یا راههای جداگانهای را در پیش بگیرید، بیرون رفتن از خانه فعلیتان لحظه خوبی برای در نظر گرفتن مالکیت اقلام مشترک در اطراف خانه است. حتی اگر به همان مکان میروید، خوب است بدانید چه کسی مالک چیزهایی مانند مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم الکترونیکی است.
اگر اقلام بزرگی وجود دارد که به اشتراک گذاشته می شوند، تصمیم بگیرید که متعلق به چه کسی هستند تا بتوانید خانه جدید خود را با درک متقابل و واضح شروع کنید.
یک شرکت باربری استخدام کنید
استخدام شخص دیگری برای انجام کارهای سنگین راهی سریع برای از بین بردن استرس ناشی از حرکت است. بیشتر از آن، حتی می توانند استرس کار آماده سازی را نیز از بین ببرند.
اگر واقعاً میخواهید در زمان و انرژی خود صرفهجویی کنید، میتوانید یک شرکت حمل و نقل مانند وانت بار میرداماد تهران با خدمات کامل استخدام کنید که وسایل شما را بستهبندی میکند، اثاثیهتان را جدا میکند، همه چیز را به خانه جدیدتان منتقل میکند، و از طرف دیگر بستهبندی میکند و دوباره سرهم میکند.
با هم اتاقی خود تصمیم بگیرید که چقدر کمک می خواهید. تصمیم بگیرید که چه کسی با شرکت حمل و نقل صحبت می کند و مقدمات را فراهم می کند. راه های زیادی برای به حداقل رساندن هزینه های جابجایی وجود دارد، بنابراین این گزینه را فوراً در نظر نگیرید.
بودجه خود را بررسی کنید
اگر توجه نکنید، جابجایی می تواند گران شود. وقتی هزینه ها را با شخص دیگری تقسیم می کنید، خوب است که بودجه خود را با هم تعیین کنید. این به جلوگیری از غافلگیری – و درگیری – در طول مسیر کمک می کند.
سعی کنید یک صندوق اشتراکی را جمع آوری کنید و مراقب هزینه های مشترک باشید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که یک نفر تحت فشار مالی قرار نمی گیرد و نیازی به تعقیب دیگری برای بازپرداخت ندارد.
برای تمیز کردن کمک بگیرید
صاحبخانهها میتوانند در مورد جزئیات نابسامان بسیار خاص باشند، به خصوص زمانی که آنها به سپرده شما مربوط میشوند. اگر این یک گزینه برای شما است، بهتر است یک متخصص را استخدام کنید تا به شما کمک کند آپارتمان را برای بازرسی پس از نقل مکان آماده کنید.
شما بدون شک پس از یک روز حرکت بزرگ خسته خواهید شد و مشتاقانه منتظر استقرار در مکان جدید خود باشید. برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که چند روز به خودتان فرصت دهید تا یک تمیزکننده به خانه بیاورید و خانه قبلی خود را بدرخشید.
بیشتر بدانید: زمان مورد نیاز برای اسباب کشی
هر فردی که در خانه زندگی می کند ممکن است تعاریف متفاوتی از معنای “تمیز بودن” داشته باشد، ناگفته نماند چه کسی کجاست. استخدام یک حرفه ای و تقسیم هزینه راه آسانی برای اطمینان از آماده بودن خانه شما برای بازرسی است.
شماره تماس وانت بار تهران با 20 درصد تخفیف ویژه :
جشن بگیرید
پس از تمام این موارد اسباب کشی، فراموش نکنید که یک کار را به خوبی انجام داده اید! پس از رسیدن به طرف دیگر، با هم اتاقی های خود برنامه ریزی کنید تا محله جدید خود را کشف کنید.
با یک شام خوب به خود پاداش دهید یا با هم در نزدیکی ماجراجویی کنید. اگر همه شما به مکان های مختلف نقل مکان می کنید، این یک راه عالی برای دور هم جمع شدن و حفظ ارتباط است.